Marmaris’te EDS ağı genişletildi: 36 kamerayla sıkı denetim
Muğla Marmaris Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak ve trafiğe kapalı alanlarda düzeni sağlamak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) ağını genişletti.
Muğla Marmaris Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak ve trafiğe kapalı alanlarda düzeni sağlamak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) ağını genişletti.
Muğla Marmaris Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak ve trafiğe kapalı alanlarda düzeni sağlamak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) uygulamasını genişletti.
İlçe merkezi ve Uzunyalı Sahil Hattı’nda toplam 30 noktaya yerleştirilen 36 kamera ile denetim yapıldığı bildirildi.
Belediyeden yapılan açıklamaya göre, daha önce ilçe merkezi, yat limanı ve çarşı bölgesinde uygulanan sistem, Uzunyalı sahil hattında da devreye alındı. 207. Sokak’tan başlayan yaklaşık 3 kilometrelik sahil şeridinde 17 yeni kamera kuruldu.
EDS kapsamında motosiklet, bisiklet, elektrikli bisiklet ve scooter gibi araçların trafiğe kapalı alanlara girişleri plaka tanıma sistemiyle otomatik olarak tespit ediliyor.
Ayrıca çarşı ve kent merkezinde Tepe Mahallesi başta olmak üzere birçok noktada denetimlerin sürdüğü, Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin de sahada kontrollerini desteklediği belirtildi.
Belediye yetkilileri, uygulamanın kent estetiğini korumayı ve yaya güvenliğini artırmayı hedeflediğini vurgulayarak vatandaşları trafik işaret ve levhalarına uymaya davet etti.
Hibya Haber Ajansı© Copyright 2026 midyathaberler.com.tr Tüm Hakları Saklıdır. Web sitemiz Hibya Haber Ajansı Abonesidir.